برنامه تمرینی / برنامه غذایی

سلام دوست خوبم



همه ما برای داشتن اندامی متناسب انگیزه کافی داریم.
اما تعداد کمی از ما می‌دانیم که برای رسیدن به این آرزو دقیقا باید چه کار هایی انجام دهیم و دوست داریم یک نفر که تجربه و تخصص کافی در این زمینه دارد همراه و پشتیبان ما برای رسیدن به هدف ما باشد.
شما می توانید در آکادمی ورزشی آکوند زیر نظر تیم تخصصی و مربیان حرفه ای بصورت حضوری و غیر حضوری با در نظرگرفتن شرایط فردی خودتان و پشتیبانی مربیان، به سرعت و مطمئن این آرزوی خود را برآورده کنید و به اندام دلخواه خود برسید.



 

 
 
 

برنامه ورزشی

برای داشتن تناسب اندام همیشگی و زندگی شادب و سالم، باید سبک زندگی باتحرک رو انتخاب کنید.
برنامه ورزشی آکوند یک برنامه شخصی سازی شده رو برای تحرک و ورزش دراختیارتون میذاره تا هرجا که دوست داشتید و هروقت که امکانشو داشتید ورزش کنید و تناسب اندام و شادابی و سلامتی رو به خودتون هدیه بدید.
میتوانید با وسیله یا بدون وسیله در منزل ورزش کنید و روی قسمتهایی از بدن خودتان که میخواهید، بیشتر تمرکز کنید. در هر سطحی که هستید ( مبتدی ،آماتور و یا حرفه ای ) مربیان آکوند این تخصص را دارند تا یک برنامه مناسب در اختیار شما قرار بدهند.

قیمت دریافت برنامه 130.000

فقط 99.000 تومان

 
 
 
 
 

برنامه غذایی

مربیان آکادمی ورزشی آکوند تلاش می کنند اطلاعات و برنامه هایی بر پایه علم روز دنیا و بدون سختی و عوارض جبران ناپذیر ارایه دهند، از این رو در آکوند ارائه رژیم های غذایی اصولي برای کاهش وزن، افزایش وزن يا فیتنس توسط جمعي از کارشناسان مجرب تغذيه و کارشناسان تربیت بدنی صورت می پذیرد.

قیمت دریافت برنامه 189.000

فقط 150.000 تومان

 
 

برنامه مکمل

( برنامه ورزشی به همراه برنامه غذایی )

در عصر حاضر هم متخصصین تغذیه و هم مربیان ورزشی به این نتیجه رسیده اند که برای اینکه شخص بازدهی خوبی از رژیم و برنامه ورزشی خود بگیرد، بهتر است که همزمان درکنار ورزش کردن از رژیم غذایی مناسب و برعکس همزمان با رژیم غذایی، از برنامه ورزشی مناسب خود استفاده کند تا زود تر به هدف خود برای تناسب اندام برسد.
ما در اکوند با بهرمندی از متخصصین تغذیه و مربیان ورزشی این امکان را داریم تا همزمان برنامه جامع ورزشی و غذایی مناسب و شخصی سازی شده ای را برای هر شخص به صورت مجزا، را دراختیارتان قرار دهیم.

قیمت دریافت برنامه 249.000

فقط 200.000 تومان

 
 

ارتباط مستقیم با مربی

یکی از خصوصیاتی که آکادمی و برنامه های غذایی - ورزشی آکوند را نسبت به دیگر مجموعه های ورزشی متمایز ساخته و مورد استقبال بسیار بالای مشتریان قرار گرفته، برعکس مجموعه های دیگر که شما با یک پشتیبان تلفنی در ارتباط هستید و پشتیبان اطلاعات را به مربی و متخصص تغذیه انتقال میدهد در مجموعه ورزشی آکوند شما با مربی ورزشی و متخصص تغذیه خود ارتباط مستقیم دارید و میتوانید سوالات خود را با مربی و مشاور خود درمیان بگذارید و از وی راهنمایی بخواهید.

دوست عزیزم، تو میتونی از طریق فرم زیر، اطلاعات خودتو برای دریافت برنامه های تمرینی ثبت کنی و منتظر تماس مشاوران آکوند باشی.

ثبت نام برنامه ها

مرحله ۱ از ۶ - مشخصات فردی

ورود

Prove your humanity: 9   +   5   =  

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟